Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
maaf...ye..kawan2..
Thursday, February 24, 2011 | 7:55 AM | 0 comments
rndu glew lah kat blog nySuper cute onion...sory la...ak bz...sgt2..ps2..pnt...asek blek lmbat...benci2!Super cute onion!!
mkin tue...ak mkin bz plak.....hahha~
*maaf!!   bjed glew~
    sorok2 wat blog..tkot kntoi nan akak ak..hahah~
   [kntoi!ellynas cuak nan akak sndiri]~Super cute onion
ahhaha~bior la....

  btw...ak da sdia nk ujian[up1]...Super cute onion
tpy an lw gagal lulus xthu lah weh!
jnji ak nk usha sbrape mungkinSuper cute onion...ok
*seyes larh...
len ak redha je..=)
ary ny demamSuper cute onion...selsema ...xleyh pndg bwah lme2Super cute onion..nnt mleleh hingus....ngee~
tpy bkan la smpai pic ny[Super cute onion]..hahahh~
lw la cm ny..mmg xleyh bla la....*jijik da.!!
..x..x....x...bkn cm 2....normal la...merah..da cm kne gigit.Super cute onion..eh,,,ny merah pipi..bkn hdung..ppe r...ahhaha~lw ak da lme x update..maaf ye...
papai...Super cute onion

                                         http://rialtikhidupan.blogspot.com



Old things | New things