Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
hehehe....=_+
Friday, February 4, 2011 | 6:02 AM | 0 comments
         bwu blek dri kmpong lo...bez...hehhehe..*batak...pnt la ckit..xbyk...huhu,...tdi g jln2..kat shah alam..pusing 1 s.a 2...mlm 2 bez la..hah!ade bnga api la tdi..lawa..juz x g dekat2..lw x dpt ler tgk ngan lbih jlas..ahhaha...ak mmg batak...shutt!!da2...blek umah je tros on9..ceh2...cm xde kje agy je..pdahal belambak lo..kat kmpong pon bes..ske2...ahhahah..eh da la..ctew len kali je kot..tata...



                                                                                        http://rialtikhidupan.blogspot.com


Old things | New things