Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
SALAM MAULIDUL RASUL...
Tuesday, February 15, 2011 | 11:24 AM | 0 comments
                                   اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
        hari ini hari selasa....
        hari ini maulidur rasul....
        1432H
        hari yg mulia ny...ktew digalak kn untok byk2 kn berselawat...
        thu x cm ne nk selawat??
        *aikk..
        xkn x thu..msti la thu kn...
        ok2...[ny ade something info tok kowng]

        dari ibnu mas'ud r.a bahawa rasulullah s.a.w.. bersabda:
"orang yg terdekat denganku pada hari kiamat ialah orang yang paling banyak berselawat kepadaku "( hadis riwayat tirmidzi)

Empat perkara daripada sunnah para Rasul:
- perasaan malu -memakai wangian -bersiwak - bernikah-


(hadis riwayat tirmidzi, ahmad dan baghawi )

              info ini pon ak dpt dri abg Emir Ezzat....*kat sne ak juz nk kongsi je info2 yg bermanfat...
           ok2 kowg amalkn la ea..hehehe..sme2 ktew mmbuat kebaikan..
             
   

SALAM MAULIDUR RASUL

                                                                        http://rialtikhidupan.blogspot.com


Old things | New things