Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
hanya kau yg mgetahuinya...
Sunday, January 30, 2011 | 7:16 AM | 0 comments
      ary ny dpt thu dy pergi mninggalkn ktew smua...sdeh dlm aty hnye allah je y thu....pemergian nyer xdpt ku sangke...kau mseh mude...lom pon smpat amek pmr...ttpi ktew smua kne rdha dgn ketentuan illahi...dy yg maha bkuasa ats sgala-galanya...ktew hnyer berserah & pasrah dgn ktentuan nyaa...ajal ,maut ,jodoh ,pertemuan ,.smua ditgan allah...adib smoga kau dtmpatkn di tmpat org2 yg soleh..amin...ktew sbgai mnusia ttp harus mnerus kn idop....smoga berbhagia la kau di sne....




                                                                                           http://rialitikhidupan.blogspot.com


Old things | New things