Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
23/01/11...18 saFaR 1432H
Sunday, January 23, 2011 | 4:11 AM | 0 comments
                  ciNta 0h ciNta..paGe 2...^_*
             Janganlah kamu mncari perhatian,...
             Seperti seekor ular hijau,..
             yang berdengus-dengus,..
            
             Mungkin kamu akan dapat perhatian,..
             Tatapi perhatian i2 akan berbeza,..
             Daripada,...
             Perhatian cinta yang kamu inginkan...^_*
                   lalalallala~~..agk sedikit wrne -wrni y berterabor..hahahha:P


Old things | New things